iremceylin Malum yaz geliyor kızım 1 ay 25 günlük siz güneş kremi kullanıyor musunuz ya da kullanmayi düşünüyor musunuz?
Menessasmom iremceylin ben geçen yaz 8-9 aylıktı bitek denizde kullandım sebamed almıştım ama bu sene sokakta daha çok duracağımız için günlük çıkarken biraz sürerim herhalde ama sizinki daha çok küçük çok fazla güneşte kalmaz zaten bence gerek yok siz bilirsiniz ama daha temiz içerikli olanlarına bakın sebamedi bikaç kişi önermemişti burdada bende değiştiricem
Bayancorek iremceylin daha çok küçük güneşte bırakmayacağınız için gerek yok bence, içerikleri ne kadar temiz olsada bebeğinize sürmeyin derim. 6. aydan sonra sürdüm ben. Siveno kullanıyorum memnunum ama işte bence büyüsün biraz daha ben şahsen güvenmezdim.
hndathn iremceylin şuan için değil. Tüm uzmanlar hemen hemen 6 ay sonrası öneriyor. 6 ay öncesi 2 çocuğuma da kullanmadım
Busraata33 iremceylin 6ay sonrası uygun.Kullanıyorum sadece yüzüne o da çok fazla dışarıda kalacaksak.