Merhaba güzel anneler
Bebeğim 7 aylık işe başladım emziriyorum ben işteyken mama emsin öğle arası gelmek zorunda kalmayayım istiyorum saat 2 ye kadar çalışıyorum evim işe uzak geliş gidiş sıkıntı oluyor mama da almıyor biberon da almıyor yemeklerden az az veriyorum yiyor ama uyku geçişleri sıkıntı olacak
Siz neler yapıyorsunuz nasıl alıştırdınız biberona