Anneler merhaba
22 aylık bir oğlum var ve bazı hareketlerinden dolayı otizmden şüpheleniyorum
Göz teması kurmuyor (sadece benimle bir kaç saniye)
Adıyla seslendiğimizde nadiren bakıyor (belki 2-3 kez bakmıştır)
Kapıyı kapat, şunu bana getir, bunu babana ver gibi benzeri şeyleri yapmıyor
Mayıs ayında randevumuz var (Çocuk ve ergen ruh sağlığı) teşhese nasıl koyuyorlar bilgisi olan yazarsa sevinirim 🌸