Kızım 11 aylık
9,5-10 aylıkken falan tutunup kalkmayı öğrendi.
Gece uykusunda yüzüstü dönünce hemen emekleme pozisyonu alıyor sonra tutunup ayağa kalkıyor sonra da uykusu bölündüğü için ağlamaya başlıyor.Kendi kendine uyumayı da bilmiyo,tekrar uyumak için meme arıyor.Bazen geri uyutuyorum beşiğe koyduğum anda hemen dönüp kalkıp oturuyo yine yada ayaklanıyo
Psikolojim bozuldu artık çok yoruldum
Nasıl duzeltebilirim bu alışkanlığı?