Tam ucundan döndüm ya dolap uygulamasına bir abiye koydum 1000 TL’ye birisi ölçülerini falan istedi gardropstan ekledi. Kendini çok müşkül durumda gibi lanse etti. Başımın gözümün sadakası olsun 700 lira olur mu dedi olur dedim. Sizden de kesiyor benden de kesiyor isterseniz 150 liraya koyun geri kalan parayı havale yapayım dedi. Saf gibi olur dedim. Arkadaşımı aradım durum böyle diye,kargoyu verdikten sonra engelliyorlarmış.
Mesaj yazdım ben böyle birşey yapmayacağım ne olacağı belli olmaz diye ay beni engellemiş 🥹 birde saf gibi güvenebilir miyim şuan çok zoruma gider yazmıştım tabi ki güvenilirsij yazmış 😂 çocuklarımın rızkı gidiyordu 😂😂