efeninannesi4207 Ya her gün her gün yemek ne yapacam diye düşünüyorum dolma var onu yapayım dedim ama yanına ne yapsam 🤷
Lolik efeninannesi4207 ben dolma yapınca çorba ve salata&cacık yapıyorum sadece Bazen sadece cacık yetiyor yani
Hotic efeninannesi4207 ben de dolma yaptım bugün. Yanına sadece şehriyeli domates çorbası yapıcam adam olana çok bile 😁
Menessasmom efeninannesi4207 bende dolma yapınca yanına genelde makarna yaparım soslu veya peynirli falan 😄
Mazikeen efeninannesi4207 cacık biz dolma varken başka bişey yapmayız çok fazla yemek yiyemiyoruz zaten :)
Menessasmom efeninannesi4207 domates soslu yapıyorum genelde klasik sarımsaklı bazen içine çok az süt veya krema koyar yaparım öylede çok güzel oluyor eşim genelde daha anam babam usulü sevdiği için çok karışık soslu şeyler yapmıyorum peynirlide çok güzel oluyor bu arada