Hanımlar oğlum dün geceden beri ateşler içinde bugün doktor grip teşhisi koydu ilaçlara başladık ara ara hala yükseliyor ateş
sorum şu ki kesinlikle hiç bişey yemiyor sabahtan beri 70 cc anne sütü içti sadece mama da yemiyor ne yapabilirim var mi fikri olan ne olur paylaşın 😔😔😔😔😔