bbb0707 Bebeğim bugün 4 ay 29 günlük 3-4 gündür çok huysuz 4. Ay atağı bitmiş olması gerekmiyor mu ? sürekli ağlıyor ağlıyor gündüz uyumuyor gece uyumuyor o kadar bunaldım ki diş sancısı olabilir mi ?
adel18 bbb0707 yaklaşık bir iki hafta önce öyleydik biz cinnet geçirir hale gelmiştim artık atak haftalarını çok şiddetli atlattık şimdi biraz daha sakin çok şükür maşallah diyeyim gece 1-2 defa kalkıyor bizim de sıkıntımız meme de uyumaya çok alıştı 😒
adel18 bbb0707 ama tabi bir günü bir gününü tutmuyor kabullendim artık bir gün iyi güzel uyur bir gün huysuz olur böyle böyle büyüyecekler işte 😊