Merhaba bende bebeğim 10-15 günlük civarıydı kaka yapamıyordu size akıl vermek gibi olmasın bende hiç tasvip etmedim ama o kadar yorgun düşmüştümki bebeğin ağlamasına dayanamayıp bebeği babaasnnesine verip dinlenmeye geçtim. Babaannesi de poposuna çok ama çok az küçücük bir sabun parçası koymuş. Saniyeler içinde kakasını yaptı. Ben çok kızdım niye böyle yaptılar diye ama bebeğim rahatladı ya elhamdülillah 🙏🏻