eymendilek Merhaba bebegim 2 aylık ve bıngıldağı kapanmış doktora gideceğiz. Bu durumu yaşayan oldu mu bir sıkıntı çıktı mı acaba?
cagatay23 eymendilek bizim de doğduğu zaman 34 cm idi bıngıldak. Erken kapanma sorunu bizde yaşadık 5 inci ayda kapandı. Ama kafasında şekil bozukluğu olmadığı için sorun yok dediler. Senin fark ettiğin bi kafa şekil bozukluğu varmi bebeğinde ?
cagatay23 eymendilek aslında önemli olan kafa tasının içindeki suturlarin kapanmaması gerek. Yani o suturlar kapanınca da şekil bozukluğu meydana geliyormuş
queenx eymendilek herkese aynı şeyi söylüyorlar ya pek dikkate almayın ama içiniz rahat etsin gidin tabi
Ay1453 Bıngıldak konusu açılmışken benim oğlum da bir yaşını geçti ama hala kapanmadi şimdiye biraz olsun küçülmesi lazımdı geç kalmış dedi doktor bişey olur mu diye sordum başını salladı geç kapanan var mı böyle acaba
Cekiyorum_Gulumse Ay1453 ben bingildagi doktora sorduğumda önemli olan baş ölçüsü dedi. Ayına göre baş çevresi normal mi ona bakıyorlar sanirim
Pembebulut27 eymendilek bize de çok küçük dediler iki doktora götürdüm her ikisi de onun bir önemi yok baş çapı büyüyorsa içerdeki suturlar önemli dedi onların hemen kapanmaması gerekiyor