Selam kızlar 7 ay 8 günlük bebeğim var. Bayramdan 2-3 gün öncesinden eşim ve bebeğim hasta oldu, eşimde sadece ateş ve vücutta ağrı oldu 1 haftada da iyileşti. Bebeğimde ise ilk önce geniz akıntısı olarak başladı sonrasında sık hapşırık eşlik etti ardından şiddetli öksürük başladı. Sürekli burnunu temizledim ama bi işe yaramadı acile gittik. Augmentin es şurup antibiyotik verildi antibiyotiğe bağlı olsa gerek ishal de başladı . Kullandık ama herhangi bir değişiklik olmadı aksine ilerledi öyle ki çocuk artık öksürmekten boğulma raddesine geldi aracımız olmadığı için ambulans çağırmak zorunda kaldım ve o şekilde tekrar acile gittik. Prednol iğne ve 3 set 20şer dakika buhar verildi. O gün gayet güzel uyudu genel olarak iyiydi fakat bunlar olurken fışkırır tarzda kusması da oluyordu her doktora gidişimizde belirttim. Baktım hala kötüye gidiyor çocuk doktoruna gittik, ciğerlerine inmiş ve bronşit olmuş dedi. Antibiyotik değiştirdi. Kusmasını da söylediğimde bir şey söylemedi anlamsızca. Velhasıl sorum şu; bebeğim son 24 saatte 3 kere musluğu sonuna kadar açmışım gibi kustu resmen kendisine duş aldırdı o derece fazla kustu bilmiyorum bana garip geldi bu kusmalar ve dün gece yine şarıl şarıl kustuğunda başka hastanenin aciline götürdüm ve bana dediği şu oldu “ geniz akıntısını yuttuğu için midesi bulanıyor o da kusma yapıyor, yarım saatte bir, 1 saatte bir serum fizyolojik ile burnunu temizle” dedi. Ben biraz pimpirikli olduğum için mi bu kadar kafaya taktım bilmiyorum. Devlet aşılarını olduk, 2 doz da rota olduk menenjit de yaptıracağım. Aklıma ilk gelen şey acaba o hastalıklara mı yakalandı? Oldu ama hiçbir doktor bunlardan bahsetmedi bile. Sizce farklı bir şey olabilir mi? Kusmasını kesmek için ne yapabilirim? Anne sütü ile besleniyor.
Eminim niye bu kadar çok doktora götürdünüz diye soracaksınız, biraz benim pimpirikli oluşum ve her doktorun farklı bir şey söyleyip kafamı karıştırması yüzünden… sağlık ocağına götürdüğümde 2 prednol iğne yazdı mesela aile hekimi fakat çocuk doktoruna götürdüğümde ne iğnesi ? İğneye gerek yok dedi gibi şeyler…