sedanursivri Kızlar 3 aylık bebeğime siveno mu mustelamı güneş kremi alsam çok kararsızım kullanan var mı ya da daha temiz içerikli başka güneş kremi
Themom_ sedanursivri Geçen sene 4 aylıktı mustela stick almıstım tüm yaz onu kullandık. Bu sene mustela losyon seklinde olanı aldım onu kullanacağız bebeğim peynir gibi ama hiç kızarmadı bile yazın cok beğenerek ve severek kullanıyorum memnunum yani ben