Selaaammm kızlar günaydınnnnn…
Ay cok mutluyum giden 1 kg bile insanı mutlu edermiş😂🫠
Neyse kızlar konuya geleyim belki birbirimize motivasyon oluruz diye yazmak istedim
Ben 8 ay önce doğum yaptım evlendiğimde 55 kiloydum 60 kg hamile kalıp 78 kg ile doğuma girdim ve malesef boyum 155🥲 doğumda 10 kg gitti kaldı 68 ne yapsam boğazımı tutamıyorum aksama kadar yemicem diyorum sağlıklı besleniyorum ama saat 9-10 olunca gözüm hiçbirsey görmüyo aman diyorum yiyorum . Neyse artık buruma geldi malum boy da kısa olunca kilom cok acaip duruyo yani baskasında 75 -80 kiloda olan vücut bende 68 deyken duruyo göbeğim desen mayalanmıs hamur gibi…
Bayramda çektiğim fotoğraflara baktım hepsine iğrenç çıkmışım göbek ayrı kollarımın kalınlığı ayrı . Kendime bir söz verdim kurbanda böyle olmayacagım dedim . Geçen hafta çarşamba günü diyete başladım bugun 4. Günüm hiç makarna pilav kızartma yemedim kahvaltıda domates salatalık yumurta peynir yeşillik yedim sadece. Akşamları da salata yoğurt yeşil mercimek yedim ve 7 den sonra hbişey yemedim. Ve günde 3 litre su içemeye çalıştım . Spora gelirsek kızım diş cıkarma döneminde sürekli ağlıyo uyumuyo hep basında oturmamı istiyo o yüzden sporu zar zor yapıyorum . 20 dk falan leslie yapıyorum ebru şallının videolarını acıyorum onları yapmaya çalışıyorum . Yani elimden geleni yapıyorum.
Ve bugun tartıldım kızlar en son bayramda tartılmıstım 68.700 gelmiştim bugun 67 kg geldim yani o 1.700 kg bile bana o kadar iyi geldi ki moral oldu en azından karsılığını aldım . Daha yolun cookkkk basındayım vermem gereken 12 kg daha var . Demekki istesem basarırmısım bunu buraya yazdım ki irademe sahip cıkayım aa ne güzel istesem veriyomusum diyebiliyim inşallah bırakmam diyeti aksam olunca mutfağa gidip bişeyler yememek için kendimi zor tutuyorum . Önümde 2 ay var kızlar kurbana kadar varmısınız benimle zayıflamaya birbirimize destek olalım bayrama fit girelimmmm🥰