Kızlar merhaba 10 aylık kızımın 4 tane dişi var sanırım biri daha çıkacak ama emerken o kadar çok ısırmaya başladıki emzirmeye korkuyorum 🙁 kızmak istemiyorum ağlıyor zaten farkında aslında bana zarar verdiğinin bununla nasıl başa çıkabilirim fikri olan söylesin nolur ya