Aaab27 acaba neden kesiyorsunuz? Benım bebegımde 18 aylık sayılır, dişleri hep curudugu ıcın doktor memeyı kes dedı. Asırı meme emen bır bebek nasıl bıraktıracagım bilmiyorum cok uzgunum. Günü güne atıyorum kıyamıyorum ama dişleri de çok kötü oldu uyutulup tedavı olucak 😒😒 hıc bır sey degil yemiyor yese yıne aklım kalmıcakta yemekte yemedıgı için memeden kesmek ona kotulukmus gıbı gelıyor