Korkma canım bişey olmaz hem zaten çok az vermiş ki zaten bebeğiniz çok küçük değil 1 yaşında bebeğim ve başladım artık bal vermeye hem zaten her bebege de botilizm yapacak diye bir şey yok için ferah olsun yeni doğan bebeğe emziği banıp veriyorlar ben izin vermedim gerçi ama yapan var yani