Bebeğim 2bucuk aylık arkadaşlar… Her mama öncesi uzun uzun emziriyorum. Yetmiyor her iki memeyi de… 1kez bile emzirme sonrası doyup uyuduğu çok azdır… üstelik sütüm de arttı hep mamayı azaltırız sandım olmadı. Tam tersi cc si arttı. Sabah öğle ikindi akşam gece yatmadan ve sabaha karşı yani günde 6kez her defasında da 90 cc yiyor. 2770 doğmuştu her ay 1kilo alıyor veya 800 900 gr da olabilir ortalama 1kg… şuan 2bucuk aylık ve 5kg… normal mi sizce 15gunde 1kg mama yemesi + emmesi ve ayına göre kilo alımı. Böyle devam etmeli mi