Kaderkocakaya Leylabagir inş canım. Evet burnunda hortum var şimdi az bi oksijen alıyormuş inş en kısa zamanda yavrularımıza sağlıklı sıhhatli kavuşuruz
Leylabagir Kaderkocakaya men kavuşdum cnm 10günlüğündə darısı başına inşAllah sağlıkla alırsın kuçağina🤗❤