Yenianneeeee3 https://imgyukle.com/i/yb1KuN Merhaba ürünü e bebekten almıştım 2 ay kadar kullandım park yatağa geçtim tertemiz hiçbir sıkıntı yok sadece alt taraftaki bölmesinin çubuğu yamuk oda ayak koymaktan oldu sanırım paketli bir şekilde depomda duruyor