-Drkegsbl- Benim oğlum 2 yasina girdi 4 nisanda asla ve asla bir yerde oturup birşey dahi içemiyoruz hemen kalkiyor yalnızmiyim değilmiyim acaba😀 daha kücükken de öyleydi ne zaman düzelecek oturucak bizimle cok özledim vallahi bir yerde oturmayi keyifle 😆
Elayberosmom -Drkegsbl- yani yaninjzda ona da evde bir şeyler hazirlayip goturseniz , içecek meyve vs oturabilir diye düşünüyorum. Şahsen ben öyle yapacağım. Daha yeni bir yaşına girecek yaz geldi artık evde durmam 😂
Mnli -Drkegsbl- oturması için yanımda etkinlik oyuncak oyun hamuru boya falan taşıyorum meşguliyet çantası görmüştüm pinterestte onu kendimize uyarladım bir kalem kutusuna bir kaç boya makas küçük bir hamur kağıt bir kaç etkinlik koyuyorum oğlum 4.5 yaşında kızım 8 aylık biz günün 10 saatini falan dışarda geçiyoruz ve çok seyahat ediyoruz bu şekilde kurtarıcı oluyor
cigdem12345 -Drkegsbl- ben daha dün yaşadım aynisini iki yaşında yerinde durmadı AVM’de yemek boğazımda kaldı o derece