Merhaba sütümü arttırmak için 3 hafta sağım yaptım ve göğüslerimin artık dolduğunu hissettim sızlama vs olmaya başladı hatta bi gece göğsüm çok sert oldu süt toplanmıştı diye ben sağımı bıraktım acaba doğru mu yaptım sağım ile sütünğ arttıranlar lütfen yardıma ihtiyacım var sağıma devam etmem gerekir mi