Kızlar 3 gun oncesine kadar bebeğimi aksam 9 da uyuturdm sabah 7 de kalkardı. Emzirmek için uyanırdım sadece uyanır uyurdu hemen. Smdi gecenin köründe tamamen uyanıyor. Ust dişlerinin birisi cıkmıs diğeride cıkıyo suanda ondanmıdır acaba bilemedim. Bide uykuya tam dalamama sorunu var