Hande1039 Anneler oğlum bu yaz yaşını doldurmuş oluyor biz de denize sokmak istiyoruz tavsiyeleriniz nelerdir hem genel olarak tatilde erkek bebeğe ihtiyaç olabilecekler mayo olsun güneş kremi olsun hem de sorum baslikta 🌸
sek_kahve Hande1039 ilk yaşında üstü gölgelikli simitlerden almıştım onları kullanmıştık, uzun kollu mayo üstü ile mayo bez giydirmiştim. Uv korumalı güneş şapkası da almıştım. Decathlonda var
Elayberosmom Hande1039 bence boyunluklu simit biz aldık çok memnunuz. Trendyoldan almıştım isterseniz fotoğraf eklerim.
Hande1039 sek_kahve Peki uzun kollu mayo ile terlemedi mi sadece o düşündürüyor beni yoksa çok mantıklı cayır cayır yanmasindansa😊
Hande1039 Elayberosmom çok memnun olurum foto koyarsanız ,bir de boyunluklu simidi daha sonraki yıllarda da kullanmaya devam edebildiniz mi acaba🌸