vaveyla__ Yenidoğan bebeğimin cildi çok kuru Bebek losyonları yüze de sürülür mü ? En iyi neyle nemlendirebilirim
darkledi vaveyla__ ben seba med kullanıyorum benim oğlumun de cildi bana çekmiş çok kuru Beğenmedim ama bu kremi O da kuru oluyor ya Bu sefer bepanthol alıcam herkes ondan memnun
husa vaveyla__ biz doktor önerisiyle mustela almıştık mavi ve kırmızı olan var yüzüne de kullanıyorum çok da güzel nemlendirdi. 8,5 aylık şimdi de güneş kremi yine mustela kullanıyoruz bir sıkıntı yaşamadık
DevosMom vaveyla__ bioderma atoterm creme ultra kullanıyoruz. Bizim de cildimiz çok çok kuru ve atopik. Doktorumuz bu kremi önerdi.
vaveyla__ darkledi bende ecowell losyon var ama sürdükten sonra elleri ayakları yine kuruyor, yüzünede süremedim emin olamadığım için
evrem3673 @vaveyla__ Oğlumun cildi atopik olduğu için doktorumuzun önerdiği kremle önüne geçebildik sayılır. Henüz 5 aylık sebamed içeriğinin hiç iyi olmadığını söylemişti. Bioderma atoderm intensive baume kullanıyoruz çok memnunuz hatta kendim de yüzüme kullanıyorum
kgn16 Doğduğunda mustela kullandım yeterli gelmedi sonra cildi egzama gibi çok kuruduğu için doktor önerisiyle bioderma aldım o da çok etki etmedi sonra baby icon nemlendirici aldım pek ümidim yoktu ama çok iyi nemlendirdi o kuruluğu düzeltti sadece kokusu yoğun biraz
aresnako Ben cildi için mustela vücut losyonu kullanıyorum ama yüzü için doktorumuz bepanthol sensiderm önerdi. Alnı ve kaşlarının oralar kuruluktan kabuk kabuktu kullanmaya başladık baya farketti kuruluğu çok azaldı sadece bi kaşında kaldı o da kullandıkça geçer
Mamacita22 vaveyla__ benim bebeğim de yeni doğduğunda böyleydi keşke o zaman bilseydim bu markayı clooe kullanıyorum şuan çok memnunum organik bir krem eczane markalarının çoğu mineral yağ içeriyor ve aşırı pahalılar
Deletedmom_119 vaveyla__ bioderma atoderm kullanıyoruz doktorumuz önerdi yüzünede kullanabilceğimi söyledi yüzünede sürdüm
Mrvklc97 Nemlendirici hiç kullanmadım , yaz kış her gün duş aldırıyorum. Duştan sonra kantaron yağı ile her yerini yağlıyorum ilk aylar dr cildi kuru demişti ondan beri kantaron kullanırım çok memnunum. Satın almadım hiç kendi yaptığımız kırmızı kantaron
zeyneple vaveyla__ Mustela iyi geldi bize doktorumuz önerdi yüz ve vücut nemlendirici ayrı vücut için olan yüzede sürülüyor ama göz yakıyor.