biricigiminannesi26 Kızlar gelin birazda kendimizden konuşalım ☺️hangi özelliklerinizden dolayı sevilirsiniz insanlar tarafından 😊
Elayberosmom biricigiminannesi26 Neşeli ve cana yakın olmam herkes tarafından çok sevilir eşim hariç 🫣 eşim nefret ediyor herkese herşeye gülmemden😂😂
biricigiminannesi26 melovebabym ne güzel ben de öyleyim çok şükür ama artık yoruldum insanlarla uğraşmaktan maalesef 😊
bebitonunannesi_ biricigiminannesi26 anlayışlı ,idareci,düşünceli,kibar olmam yönüyle,Bende kendimi zeki olmam hasebiyle seviyorum
melegim71 biricigiminannesi26 biricigiminannesi26 güler yüzlü hep yardima kosmamdan anlayisli oldugumdan kimsenin birseyine karismadigim icin severler genelde bide olgunlujla kendimden buyuk biriyle gayet iyi anlasirim cocuklada cocuk olurum tabi kimse dört dörtluk degildir yani
biricigiminannesi26 melegim71 mesela ben de kimseye karışmam ama karışmamı bekliyorlar canım halbuki uğraşmak istemiyorum 😂
Elayberosmom Cicektebenimcicekligunlerde İyi niyet ve gülmek çok fazla suistimal ediliyor o yüzden bi de benimki kıskanç 😂😂😂
biricigiminannesi26 Cicektebenimcicekligunlerde evet ya öyle insanları bende severim suratı beş karışlardan gına geldi
Cicektebenimcicekligunlerde Elayberosmom aa suistimal edilmem fenalığim vardır hemen o ortamdan uzak dururum 🤣 bence de kıskançlık eşim güler yüz çok dikkat çekiyor der erkeklere sertim ama yine de hoşlanmaz eşim 🤷🏻🤣
Cicektebenimcicekligunlerde biricigiminannesi26 kurban psikolojiksinde sürekli mutsuz yazarken fenalık geldi bende sevmem 🤣
Pattiz biricigiminannesi26 hayatımda pek kimseye yer vermediğim için kıymet vermelerine de gerek kalmıyor 😂😂 bu tarz övgü cümlelerini de bana yakınlık kurmak için söylüyorlar diye düşünüyorum 😂
Melikemg biricigiminannesi26 sessiz sakin ağırbaşlı duruşumdan dolayı sevilirim eşimde sever böyle oluşumu