Öncelikle lütfen yorum yapsın yaşayan. 2.çocuğum, ilkinde asla böyle olmama rağmen bunda lohusa depresyonu yaşıyorum. İlki epidural anesteziyle olmuştu ve bir sorun yaşamamıştım. Bu spinalle oldu ve 12 gündür başımı kaldıramıyorum ağrıdan. Yaramın ucu bazen o kadar ağrıyor ki, hareket ettiremiyorum o tarafı. Hadi bu, 2.kez aynı yer kesilip yapıştırıldı diye dedi doktor :( ama baş ağrıma, sürekli mastit yaşamaya, strese filan dayanamayacak seviyeye geldim. Bir de 1 hafta içinde kesildi kanamam. Günlerdir tek nokta dahi yok. Çok erken değil mi? İlki 40’a dek azar azar gelmişti.