Gly_87 sahinn2 merhaba lcw de var benim kizimda cok kucuk dogdu,normal yeni doganlarn hepsi buyuktu,dogumun ertesi gunu lcw den almstm premature bi kac takim
12345678fatma sahinn2 mrb kac haftalık dogdular Bende 28 hafatlik dogum yaptim benden kıyafet hic istemediler siz bence e bebekten bulabilirsiniz
sahinn2 12345678fatma bende 34 haftalık doğum yaptım ikizler bizden şapka eldiven çorap istediler prematüre takım aldık şapkaları oldu yenidoğan takımlarının büyük gelmiş giydirmemişlerdi o yüzden aldık bizde
eda-1amine sahinn2 civilde var çok güzel ve minicik ben hamileyken yanlışlıkla almışım yeni doğan diye ama çok çok minicikler 🥰 öyle de Güzeller ki
Mnli sahinn2 h&m de de oluyor benim kızım da minik doğdu yenidoğan kıyafeti boldu 0-1 mi 1-3 mü diye almıştım h&m den alırken görmüştüm benim aldığımdan da minik vardı
sek_kahve sahinn2 normalde takmıyordum ama damaryolu açmışlardı, zaten minicik eli kolu, diğer eliyle çıkarmasın bir yere takılmasın diye bir çorap geçirdim o eline