Merhabalar, eşimin doğum günü için telefon almak istiyorum fiyatlar malum kamerası güzel olduğu için iPhone almak istiyorum organizasyon işi yapıyoruz güzel çekim bizim için önemli. İkinci el alacağım iPhone 11 yeterli olur mu yoksa daha da zorlayıp 13 pro Max mi almalıyım bilgisi olan var mı