mer32ve Kızlar kızım 18 aylık ve yürürken topuk kısmı içe doğru basiyo bu yüzden 4-5 adım atıp hemen düşüyor doğru düzgün yürüyemiyor .🥺bu kendiliğinden geçermi ? Hiç çocuğunda böyle birşey yaşayan oldumu? Hastaneye göturmelimiyim
ayberkartun 32 aylik ve hala içe basma sorunu var ortapedi ayakkabı kullandık geçtiği geçmedi tabiki ama kaç doktor gezdim filim vs birsey demediler istersen götür ortapedi ye filim çekerler