Busee12 Çalışan bir anneyim haftasonu oldumu biraz geç kalmak uyumak istiyorum her anne gibi oğlum 7 ve 7 buçuk arası ayakta şöyle bir 9 yapsa herşeye yetecek tahmini ne zaman kalkacaklar bu saatler de acaba 😂😂
3kedili2bebekli Busee12 bebekler, çocuklar gune gün ışığıyla başlar o yüzden 7 de kalkiyor ama yavaş yavaş yatma saatini geri alırsanız kalka saati de geri gider 😊
Heymissbon Busee12 valla ben memnunum erken kalkmalarindan aksam erken uyuyorlar dinlenmeye zaman kaliyor 😄
papatyakizim 4 yaşına giricek hala 7 de kalkio komşunun çocuğu da aynı yaşta 1 de uyaniomus onun çocuğu nasıl alistircam sabah kalkmaya diye yakiniyodu o da
Busee12 3kedili2bebekli çok denedim ya onu akşam 10 da yatsa da 12 de de yatsa en fazla 8 yani oda çok nadir 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Aslicamm Busee12 tek uykuya düştükten sonra geç uyanmaya başladı ama ben bilerek erken uyandırıyorum ki gece azcik erken uyusun :/
Aslicamm Busee12 iki gündür uyuyakalmisiz sabah 9.30da uyandı (ilk kez oluyo bu arada) tüm gün nasıl vakit gecirecegimi bilemedim gece 23.40ti birlikte uyuduk artık. Bu sabah o yüzden 7.30da ayaktaydık zor da olsa en azından akşam iyi oluyo ya 😅
Mazikeen Busee12 her çocuk çok farklı kızım 15 aylık 11 aydan sonra 10 da kalkmaya başladı ilk 3 ay 6 da kalkıyordu sonra 8 oldu şimdi 9.5 en geç 10 da kalkıyor 12 de tekrar uyuyor 2-3 gibi kalkıyor 9 da gece uykusuna geçiyor yine