tosbikannesi6 Kızlar cildiyeye gittim peitel diye bir krem verdi 10 gün sür dedi ama işe yaramadı yine çıktı napcam bu ne bilen var mı çok kötü duruyor
agzimizintadikacmasin tosbikannesi6 ayy çok geçmiş olsun kaşınıyor mu sanki kaşımaktan olmuş gibi ne olur kaşıma kaşındığında yüzünü yıka çok geçmiş olsun istersen başka doktora da görün💐💐💐
aysegul_my tosbikannesi6 gül hastalıği gibi sanki yüzde oluyomuş onlarda öyle gul gibi kirmizi lekeler halinde olan bi hastalikti galiba sen birde başka doktorada git
[silindi] tosbikannesi6 canim o bolgeler boyle kuru kuru dimi dermatit bence bu cunku ara ara atak donemlerinde benimde yuzum bu sekilde oluyo ordan biliyorum lipo excipial kullaniyorum geciyo
tosbikannesi6 agzimizintadikacmasin kaşınmıyor hiç rahatsız etmiyor ama uzun zamandır var kafayı yicem artık teşekkür ederim
tosbikannesi6 Mamacita22 kaşıntı yok ve kabarcık olmuş durumda şuan. Minik minik 🙁 Siviilce de değil sadece kırmızı noktalar kabarcık şeklinde
Mamacita22 tosbikannesi6 eviniz de yulaf var mı? Var ise bir kaşık yulafı 1 çay bardağı su ile robottan çekin suyunu yüzünüze maske gibi sürün bekletin 10 dakika sonra yıkayın her gün yapmayı deneyin cildinizi sakinleştirecektir