guzelgun Benim oğlum ..💆 Dirseklerimi kollarımı mıncırarak uyur,ahşap beşiğin korkuluğu arasından sokarım kolumu mıncıra mıncıra dalar iyi günündeyse ..Değilse ,ki çoğu zaman değildir ,bizim yatağa zıplar …🤷Felaket tellallığı olmasın ama temas seven bir bebeği ayrı uyutmak zor ve sabır işi ,sürekli başa sarma da mevcut ..