Oğlum 3 yaşında 1 haftadır grip boğaz enfeksiyonu dedi doktor klomaks verdi 2 gun kullandik çünkü çok sersemletti . Şimdi ibiromin calpol pedifen dönüşümlü veriyorum ve ventolin veriyorum . Dünden beri uyandıktan sonra tekrar uyumaya başladı sabah 6 buçuk gibi uaynmisti şimdi 9 20 de uyuyup kaldı uyandırsam ağlıyor uykum var diye . Akşamda erkenden 7 gibi uyumak istiyor ve uyuyor bu kadar uyuması normal mi tekrar antibiyotige başlasam mı acaba