Kızlar tükendim artık 8 aylık olduk. Gece sabaha kadar uyanıyor. Sallamadan uyumuyor. Sabah ayagımda uyanıyorum. 4. Aydan sonra gece uykuları sıfır. Cıt sesine uyanıyor. O kadar yoruldumki. Uykusuda var yok değil ama saat bası uyanıyor. Gündüz en fazla yarım saat uyuyor. Uyanıyor 1 saat sonra yine uyumak istiyor. Aç değil bi sıkıntısıda yok. Gel gel gelelim diger konuya ek gıda. 8 aylık 6500 kilo kızım. Emiyor bi yandan ek gıdada alıyor ama kilo yok. Kan degerleri norml cıktı. 9-12 ay kıyafet aldım yaz için içine düştü resmen belinden düşüyolar. Yemekleri zorla yediriyorum 2 kasık 3 kasık. Pirinç unu ve kahvaltı yiyor sadece . Diğer demekleri hiç yemek istemiyorum. Uyku bi yandan ek gıda bi yandan tükendim yeminle . Yüz üstü dönse kıyamet kopuyor emekleme sıfır. Acaba benmi anneliği beceremiyorum diye düşünmeye basladım. Halbuki herseyini özel alıyorum arastırıyorum yetmeye calısıyorum ama beceremiyorum galiba. 😞