Merhaba hanımlar bebeğim 7 ay 3 günlük güzel giden bir ek gıda sürecimiz varfı fakat şuan hiç bir şey yemiyor sevdiği şeyleri bile yemek istemiyor atak falan bir şeyler mi var anlayamıyorum git gide bir şeyler yedirmek zorlaşıyor hiç yedirmesem kesinlikle durur öyle aç aç bebeğimin iştahını nasıl açabilirim. Sizlerde 7. Ay nasıl gidiyor