buzcu Kızlar tansıyon yüksekliğinden doğuma girdim gebelık boyunca böyle bir sıkıntı yoktu. Bu tansıyon kalıcı mı olur acaba . Basına gelen oldumu
Rchllc Kalıcı değil bende aynı şekilde doğuma girmiştim şuan bebeğim 8 aylık herhangi bir problem yaşamadım Psikolojik de olabilir