Koza bende emzirirken aşırı susuyorum. Her emzirmeye elimde şu şişesi ile başlıyorum. Resmen 1 litreye yakın su içiyorum herseferinde. Emzirme sonrası aşırı açlık hissi ve tatlı isteği ise bu gidişle sonum olacak. Doğum kilom kalmadı hamilelikte çok kilo almamıştım zaten ama bu emzirme sonrası tatlı krizleri bana kilo aldıracak diye korkuyorum.