kahvepres Kızlar 5 gündür ateşimiz cıkıyor hastaneyede getirdik 3 gün önce boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi kulanıyorum 3 gündür dişte cıkarmaya calışıyor ateş bu kadar uzun sürmesi normalmi tekrarmı gitsem
defnemiraybebek kahvepres boğaz enfeksiyonunda bize doktorumuz dolven ve calpol vermişti bence başka doktor sa görsün
aylizinannesiiii kahvepres bizde şuan öyleyiz bağırsak enfeksiyonu dedi doktor beşinci gün antibiyotikte 37.7 takılı kaldı ateşi resmen napicagimi bilemedim
Angel00 defnemiraybebek ekstra bişeyler yaptınız mı Boğaz enfeksiyonunda sıcak bişeyler ıhlamur sarımsak kürü tarzı
ugrakyagiz defnemiraybebek evet dolven benimde kurtuluşum dış donemindeki ağrı ateş gribine en iyi gelen ilaç oldu
kahvepres aylizinannesiiii sizede gecmiş olsun valla gecmiyor bir türlü şaştım bende artık ne edeceğmi
happymomk kahvepres bizim de öyle olmustu ya ateş çok zor gecmis olsun. Doktorumuz bi iğne vurdu düştü hemen ateşi
kahvepres happymomk bununda malesef böyle ateşten dolayı ağzı dudaklrı hep yara olmuş bişide yiyemiyor
aylizinannesiiii kahvepres boynu ve alnı sıcak 37.8 vücudu 36 bende napacagimi bilemedim bide 3 buçuk yaşında diş de imkansız beş gündür antibiyotik etki mi etmedi bilemedim ya çok üzülüyorum
asaletsoydangelir kahvepres çok kötü salgın var, küçücük bedeni dayanamıyor sen yine götür başka tedavi uygular 1 yaşında demişsin
Meli1 kahvepres kac aylik bilmiyorum ama bn de 3 gundur atesliydi calpol yeni aldm filan dusurmedi bn bi tek fitille dusurebildm doktorunuza veya eczaciniza sorarak vereblrsnz
Meli1 kahvepres ayni bende o oyi geldi ama kusmaya care bulamadm hastanede serum yedi mi biz dun serumda yedik
kahvepres aylizinannesiiii kesinlikle bende bu sabah düşündüm antibiyotik 72 saate etki ediyor cünki ama yok ve burun akntısı öksrk yok sizin varmı
kahvepres aylizinannesiiii demek buda bir ceşit salgınmış inşallah hemencik iyleşirler cünki biz onlardan daha cok hasta oluyoruz onlar olunca
aylizinannesiiii kahvepres doktora gittiğinizde beni de bilgilendirir misiniz bende götüreceğim de sizinde merak ettim durumunuzu çok geçmiş olsun
kahvepres aylizinannesiiii cnm gitik doktor dedi diş etleri iltihap tutmuş bu yüzden ateş yapıyormuş antibiyotiğe devam edin dedi