7 ay 11 günlük kızım sabahları yumurta veriyorum öğlen çorba meyve vs mamayı azalttı? İçmek istemiyor pek. Öğünler de çok büyük doyurucu değil yumurta sarısı yedi mesela sabah kahvaltısı. Kızlar mamayı azaltmak doğru mu yoksa mama vermeye devam edeyim mi eskisi gibi? Bi akıl verin lütfen