Kızlar herkese günaydın sürekli ağlayan huysuz uyumayı sevmeyen bir bebem var ve ben artık çok yoruldum oruçtan belli etmediği kalmadi sürekli ağlıyor sabah 9 10 da uyanıyor bi öğlen 1 2 gibi uyutuyorum 2 saat kadar uyuyor taa gece saat 11 e kadar uyanık.
Uyutuyorum bırakır bırakmaz uyanıyor özellikle şu son 1 haftadır sürekli ağlıyor geceleri kulağını kaşıyor gibi yapiyor 9 aylık olacak ve gerçekten cok yoruldum gece sürekli ağladı sabahta 6 bucukta uyandi 2 saattir saliyom diğer kızımıda uyandırdı ağlamasıyla ve gerçekten bunaldım artk 😔boğazım ağrıyo 2 saatlik uykuyla duruyorum geçermi bu günlerde ya 🥲🥲diğer kızım böyle zor bi bebek değildi lütfen önericek biseyins falan yokmu ne yapmalıyım