Merhaba oğlum on aylık olacak iki kere diş çıkarma süreci geçirdik bu üçüncü hepsi aynı dişlerini ikişer ikişer çıkarıyor aynı zamanda ondan mı oluyor anlamıyorum ama çocuk yanıyor resmen 38 dereceyu geçiyor başka bir belirti sorun yok bir hafta sonra da dişler gözüküyor kaç doktora götürdüm ateş düşürücü veriyor başka sorun çıkmıyor her zaman ateş düşürücü kullandığımda kendimi kötü hissediyorum yok mu bunun bir çözümü duş aldırıp ayaklarına limonlu çorap ve ateş düşürücü veriyorum ancak düşüyor var mı benim gibi olan lütfen bildiğiniz varsa paylaşır mısınız