Anneligime tükürüyüm ben gerçekten.Sabah 7 de küt sesiyle uyandım bir baktım yerde yavrum ağladı baya.Napacağımı şaşırdım hala elim ayağım titriyor.9 aylık,besigin korkuluklarindan tutunup kalktı sanırım ama nasıl düştü eğildi mi hala anlamadım.Tekrar beşigine yatırmaktan korkuyorum.Nerde yatıracağım, sizler nerde yatiriyorsunuz çocukları?