Oğlum 15 gündür ne mama ne yemek yemiyor sinir krizi geçireceğim az kaldı . Sadece anne sütü içiyor ağzına ne koyarsam sanki zehir vermişim gibi öğürüyor kendini yere atıyor ağlamaya başlıyor . Aç bırakmayı denedim süt vermedim baktım yok yine yemiyor . İştah şurubuna başladım oda etki etmiyor bu problemi yaşayıp atlatan var mı ne gibi bir yol izlediniz paylaşırsanız sevinirim .