Kızlar doğum yapalı 1 yıl oldu. Tam geçen yıl bu zamanlar kasığımda yumurta büyüklüğünde irin apse gibi bir şey çıktı. Hastaneye gittim uyuşturup neşterle delik açıp boşaltıyorlardı. Tekrar tekrar doluyordu haftada iki defa gidiyordum o kadar hızlı doluyordu. Yine çıktı Çok ağrıyor yürüyemiyorum. Başına gelip çözüm bulan var mı