irem066 neslihanada ay cıddenmı kendımı öyle teselli edwyımmı 1 buçuk haftadır aşırı gazlı yaa ne zaman bitecek 3 ay 6 günlüğüz
neslihanada zehra1641 benimde öle sonra geçti 2 haftada kafayı yemiştim bi baktım geçti ben de şaşırdım bianda kesmesine
neslihanada sencokbiliyon 2 ay 15 günlüğüz biandan bitti ama son günler çok yoğun yaşadı kesti attı o ağır zamanlarında gazı bitti şükür
neslihanada irem066 2 ay 15 günlüğüz 2 hafta okadar ağır yaşadıkki doktora gittim 2 kere doktor çok yoğun yaşar bu aylar sonra geçer dedi gerçekden de geçti gazlıydı ama 2 hafta ayrı bi gazlanmıştı sonra o ağır geçirdi zaman azaldı gazı
utkummm irem066 ay bizimkide 2 ay 26 günlük iki haftadir biraz daha iyi gibiydi bu hafta basa donduk resmen inşallah biteceği icindir bizimkilerinde😪🙏🙏hep agliyor birde napsam susmuyo sizinkide oyle mi
irem066 neslihanada bayramın sonlarına doğru kızım başladı bu 3 4 gundır daha bır yoğun ımsallah bıtecegı ıcındıe
sencokbiliyon neslihanada çok iyi maşallah. 3. Ayda biter diyorlar hep. Ben de gün sayıyorum bakalım 🥹
elifbarcin65 utkummm canm ben şıngırakla çözümü buldum ağlamasına onu sallıyorum dikkati dağılıyor o ara masaj yapıyorum elimdeyken susmuş oluyor hem diğer türlü yatirinca hemen ağlıyor masaj da yapamiyorm Ve yediklerime çok dikkat ediyorum süt yoğurt hiç yemiyorm gecn 1 kase yoğurt çorbası içtim 2 gün ağladı Ve damla kullanıyoruz tabi biogai ve san simplex
sevalg 40 günlük bugün hiç susmadı geceden beri huysuz. Kolik belli saatlerde gelmiyor muydu, surekli böyle mi devam edecek? Doğru düzgün uyumadı, emmiyor da. Çaresiz hissediyorum ne yapacağımı şaşırdım.
elifbarcin65 sevalg Canim çok zor ama geçecek benimki de 40 günlükken başladı gazı sabahlara kadar ağlardı Kucakta yürüterek uyutmaya çalış ayakta saklamak ta iyi geliyor hem sen dinleniyorsn oturuyorsn en azindan
neslihanada irem066 kendi atmaya başladı alt gazını baya bi hemde ordan anladım ben destek vermedwn atıyor artık ayaklarını çekmiyor ağlamıyor gaz damlalarını vermeyide kestim artık