MiranAlpinannesi bayanlar 2 ay önce sezaryenle doğum yaptım, dikiş izimde hafif kabarma oldu bu hafta ve kıpkırmızı sizde de öyle mi ne zaman geçer ve dikiş izim yamuk ve 14 cm :( sizde durumlar nasıl
KuzeyinAnnesi03 MiranAlpinannesi kız yamukluk ve cm e de mi baktin 😂 valla bilmiyorum kaç cm yada yamukmu ama 3 ay dan fazla oldu hala hafif şiş zaten düz olmasını bekleme yara yeri öyle kalacak 😂 kantaron yağı sürün kızarıklığı gider izini hafifletir.
MiranAlpinannesi KuzeyinAnnesi03 ya keloid mi anlamadım ince çizgi üzerinde ince çizgi şekliden deri tabakası oluşmuş resim atsam bacım anlat mısın sizinde mi öyle
Karan2023 15 ay önce doğum yaptım hala şiş kızarık eğri bügrü içerde kalıyor işte napcan sırat köprüsü mü bu üstünde yüricen😂 Ağrı sızı sorarsan hala acıyor geçer diyenlere inanma bu duruma alışmaya çalış 🤦♀️
KuzeyinAnnesi03 MiranAlpinannesi at bakayim canım benim yapıştırma oldu direk bı çizgi var ama 1 karış kadar ve kızarıklık geçti
Melisayda @MiranAlpinannesi kırmızı ve dışarı doğru çıkıntılı değil mi benim de öyle zamanla hafifler diye düşünüyorum 5 ay oldu banada çok garip bir görünüşü var kontrolde doktor normal demişti ama bende emin olamadım
MiranAlpinannesi Melisayda evet aynı o şekilde keloit mi acaba başlangıcı böyle mi ay çok moralim bozuluyor
MiranAlpinannesi KuzeyinAnnesi03 KuzeyinAnnesi03 sitede yeniyim nasıl resim atacağımı bilmiyorum onu başlığı atarken mi atmalıydım
KuzeyinAnnesi03 MiranAlpinannesi forum kısmında yandan 3 çubuk var oraya girip resim yükle yazıyor bas ordan resmi seçip URL ye dönüşüyor onu kopyala burda sohbete direk ekleye bilirsin yeninden konu açmaya gerek yok