Kızlar ayağım enfeksiyon oldu augmentin verdi doktor. Çocuk doktorumuza sordu emzirmede hiç bir sıkıntı yok emzirmeye devam et dedi yine de içime sinmedi gece içtim 4 saat emmemis oldu.4 saat sonra direk emzircek miyim sütümü sağıp atıp öyle mi emzirecegim sizce nasıl doktorun dediğine göre sagmadan araya zaman girmeden emziriyormus ama içim rahat değil lütfen başına gelen yazabilir mi