busesa89
Her bebek farklıdır, gelişimi bireyseldir o yüzden üzülme canım dönmesini ve emeklemesini teşvik edecek hareketler yapabilirsin. Benim bebeğim de çok hareketli 3 buçuk aylıkken döndü şu an 6 aylık emekliyor desteksiz oturuyor ama bu söylediğim hiç bir anneyi üzmesin kıyaslamak için demiyorum. Etrafımda aynı zamanda doğan çocuklar var onlarda daha yeni yeni başlıyor o yüzden her bebeğin kendine göre zamanı var.