Minikmucizemmmmmm Hanımlar bana şu marka çok güzel ben cok memnunum dedıgınız varsa marka model söylermisiniz tost makinesine ihtiyacım var ve alıcam
Mrt06 Minikmucizemmmmmm benim dökimix Demirdöküm tost makinam 4.senem memnunum tek sıkıntı öburlerıne göre temızlemesı daha zor
Minikmucizemmmmmm Trendyol da cok yorum var ama iyi kadar kötü yorumlarda var kullananlarlardan bilgi alırsam daha emin olucam uzun süreli kullanıcam iyi bişey olsun istiyorum haydi fikirlere…
midekoruyucu Minikmucizemmmmmm elediğiniz makine başımın belası 😂😂😂😂 çeyizin takımıydı ben ne bileyim böyle kötü çıkacağını. Karaca öven çoktu hala öyle mi bilmiyorum
Minikmucizemmmmmm midekoruyucu bende de arzum var baş belası bi tostu 45dk da yapıyor anca yenisini alınca ondan kurtulcam