muzisderler Hanımlar merhaba, bebeğim 23 günlük ve uyku süreleri çok uzadı günde iki üç defa en az üç saat uyuyor asla uyandıramıyorum sarılık olmadı hiç ama bu günlerde olur mu bilgisi olan var mı? Sonradan olma ihtimali kaç? İçim içimi yiyor
Enu muzisderler sonradan olmaz bence. Çünkü benim kızım da 3 saat uyurdu gündüz. Annem 20sinden sonra uyandırmana gerek yok acıkırsa kendisi uyanır zaten derdi. Sarılık da olmadı. Bence siz de içinizi ferah tutun.🌸 Ve uyanınca da bol bol besleyin :)
uykusuzluklarinanasi muzisderler sarılık için ilk iki hafta en önemlisi sonradan bebekler artık yavaş yavaş açlığı tokluğu öğreniyorlar. siz sadece 3 saatten fazla uyutmamaya çalışın. zaten o acıktıkça size dönüş yapacak. kendi kafamdan değil ebemizin dediklerini söylüyorum size🙏🏻 uyku süresinin uzaması çok normal artık büyüyor ve yenidoğan bebek olmaktan çıkıyor. sadece takip edin eğer 4 saati bulursa uyandırın. eğer sadece anne sütü alıyorsa mamaya gerek yok zaten. ama mama destekli gidiyorsanız mama anne sütünden daha uzun süre tok tutar. kaç cc veriyorsunuz?
Ccyyln muzisderler benim kızım da öyle herkes bu kız sarılık olmuş diyor. Gözlerinde hafif sarılık var ama doğduğundan beri böyle. 2 haftalıkken bakıldı sarılığı yok 3 satte bir emzir dedi doktor ama hem çok uyuması hem de herkesin öyle söylemesi endişelendiriyor
muzisderler Enu gerçekten de acıkınca kendi uyanıyor ya da altı çok dolduysa falan ama işte içime bir şüphe düştü.. kendi uyanınca daha güzel emiyor uzun uzun ben uyandırınca daha kısa sürüyor
Mrt06 muzisderler çocuğa ilk baş 2 ay 3ay boyunca mama takviyesi yapmak iyi geliyor hem sarılık olmuyor hemde karnının doyduğundan emin oluyorsunuz ıkı acıdan da önemli , benim sütüm çoktu ama yağ oranı düşükmüş bunu bilemedık meğer şekeri düştüğü için uyurmuş bunu ıyı bi doktor söyledi aynı gün mama aldım
muzisderler uykusuzluklarinanasi üç saati geçirmiyorum elimden geldiğince ve mamayı da bazen veriyorum o günlerde huysuzluğu oluyor mesela hastaneye falan gidince beni emzik gibi kullanıyor memeden ayrılınca ağlıyor bu sefer sütüm birikmiyor bende altmış cc kadar mama veriyorum uykuya kolay dalıyor
muzisderler Ccyyln inanın aynı durumdayız.. sarılığı çıkmadı ama bilirubin değeri (sarılık) sınıra yakın çıktı beş günlükken çünkü sütüm geç gelmişti ama sonraki üç gün içerisinde hızla düştü her gün kan verip kontrol ettirdik bundan kaynaklı hafif göz kenarlarında sarılık var o yüzden korkuyorum ay kontrolünde doktora soracağım
uykusuzluklarinanasi muzisderler bence gayet güzel bakıyorsunuz yavrunuza zaten eğer ki yüzde sarılık varsa korkmanıza gerek yok bizimde biraz uzun sürmüştü ancak bacaklara inmediği için sorun olmadı. güneşin yakıcı olmadığı saatlerde biraz güneşe tutabilirsiniz gözlerindekini biz öyle atlattık. neredeyse ayınız doluyor artık o sizi uyandıracak hep endişe etmeyin. açlığı ve tokluğu anlayacak. 1 ay 10 günlüğüz bazen 4-5 saat uyuduğuda oluyor mamayla uyursa ☺️
queenx muzisderler Ben bir ay kadar 3 saate bir uyandırıp beslemiştim. Sonra doktorumuz 15. günden sonra bir bebeği uyandırıp beslemeye gerek yok kendisi uyanınca besle demişti. Bu da böyle aklınızda olsun 💐
Senasome muzisderler canım sarılığı yoksa bırak uyusun acıkınca uyanır ağlar.. millet uyumuyor diye dertli ben hiç uyandırmadım kızımı mis gibi uyudu şimdi fe uykuları güzel 13 aylık.. bunu bir nimet gibi gör o uyuyunca sen de uyu en azından bir saat miss ☺️
muzisderler Senasome uyuyorum ama korkuyorum da sarılık olacak diye zaten küçük doğdu ay kontrolüne gidene kadar içim içimi yiyecek herhalde :(
Ali_atlasinannesi muzisderler olur cnm sen 2 ayı doldurana kadar sürekli iki saate bir emzir benimde başlarda yoktu 30 günlükken çıkmıştı
asilpoyrazinannesi muzisderler benimki de 29 günlük günde 2 , 3 saatte bi uyanır bazen ben 3 saate yakın uyandırır emziririm gece de 2.5 saatte bi emziriyorum zaten gece de besleniyor ise bisey olacağını sanmam. Bi de şu önemli günde kaç kez bez değiştiriyorsun?
muzisderler asilpoyrazinannesi her altını açtığımda değiştiriyorum desem😅 en az beş altı çişli dört beş kakalı bez alıyorum